PRIPRAVLJENOST DEŽURNE SLUŽBE: 24/7

Ena od pomembnih dejavnosti našega podjetja je vzdrževanje IKT infrastrukture. Pri svojih strankah poleg vzdrževanja in servisiranja opreme tudi aktivno spremljamo celotno IKT infrastrukturo ter skrbimo za optimalno posodabljanje in razvoj.

ODLIKUJE NAS

Kratek odzivni čas

Fleksibilnost

Strokovnost zaposlenih

Dežurna služba 24/7

Dolgoročno sodelovanje

NAČINI VZDRŽEVANJA

Podjetjem nudimo različne načine vzdrževanja glede na njihove potrebe. Pri oblikovanju vzdrževanja upoštevamo glavna izhodišča:

  • obseg in predmet vzdrževanja,
  • kritične točke vzdrževanega sistema,
  • odzivne čase,
  • čas odprave napak.

Z različnimi oblikami vzdrževanja omogočamo podjetjem, da lahko:

  • izberejo način vzdrževanja, ki jim najbolj ustreza,
  • jih dopolnjujemo tam kjer jim zmanjka tehnoloških ali človeških virov,
  • povečamo bazo znanja v primeru reševanja težav,
  • z rednimi pregledi sistema zmanjšamo tveganje za izpad delovanja sistema.

KOMUNIKACIJSKI KANALI

Za komunikacijo s svojimi strankami uporabljamo različne  komunikacijske kanale, ki jim dodelimo  različne prioritete:

Prioriteta
Komunikacijski kanal
1. prioriteta
Mobilni telefoni dodeljenih tehnikov
2. prioriteta
e-mail: podpora@alldea.si
3. prioriteta
tel.št. 059 0 25507