Ena od pomembnih dejavnosti našega podjetja je vzdrževanje IKT infrastrukture. Pri svojih strankah poleg vzdrževanja in servisiranja opreme tudi aktivno spremljamo celotno IKT infrastrukturo ter skrbimo za optimalno posodabljanje in razvoj.
ODLIKUJE NAS
Kratek odzivni čas
Fleksibilnost
Strokovnost zaposlenih
Dežurna služba 24/7
Dolgoročno sodelovanje
NAČINI VZDRŽEVANJA
Podjetjem nudimo različne načine vzdrževanja glede na njihove potrebe. Pri oblikovanju vzdrževanja upoštevamo glavna izhodišča:
- obseg in predmet vzdrževanja,
- kritične točke vzdrževanega sistema,
- odzivne čase,
- čas odprave napak.
Z različnimi oblikami vzdrževanja omogočamo podjetjem, da lahko:
- izberejo način vzdrževanja, ki jim najbolj ustreza,
- jih dopolnjujemo tam kjer jim zmanjka tehnoloških ali človeških virov,
- povečamo bazo znanja v primeru reševanja težav,
- z rednimi pregledi sistema zmanjšamo tveganje za izpad delovanja sistema.
KOMUNIKACIJSKI KANALI
Za komunikacijo s svojimi strankami uporabljamo različne komunikacijske kanale, ki jim dodelimo različne prioritete:
Prioriteta |
Komunikacijski kanal |
---|---|
1. prioriteta |
Mobilni telefoni dodeljenih tehnikov |
2. prioriteta |
e-mail: podpora@alldea.si |
3. prioriteta |
tel.št. 059 0 25507 |